Jdi na obsah Jdi na menu
 


WIP

23. 2. 2010

WISH

Práce na WISH stále pokračují (intro stále není hotové.) Bagr (excavator) jsem konečně trochu poopravil, začal jsem dělat na modelu tanku T55. PŘIHODIL JSEM NĚJAKÉ SCREENY DO GALERIE.

 


EGG

Mimojiné se mi asi povedlo objevit jeden egg v resistance: Vzpomínáte si ještě na na intro resistance - face to face - jak tam Guba držel v Bludově ty rukojmí a jak začal boj vyjel Guba a hned za ním se objevilo několik výbuchů a bylo docela zvláštní že z uazem se nic nestalo a jel v klidu dál. Vtip je v tom že to nebyl obyčejnej uaz, ale nezničitelnej uaz, kterej ale v editoru nenajdete, dokonce jsem ho neobjevil ani v hlavním configu hry, takže bude asi někde v addonech resistance. A pokud ho zatoužíte mít ve své misi stačí si normálně v editoru nejlépe vložit prázdný obyčejný uaz, misi uložit a potom editovat soubor mise "mission.sqm" v notepadu (poznámkovém bloku) najít si řádky:

 

side="EMPTY";
vehicle="UAZ";

 

a změnit je na

 

side="EMPTY";
vehicle="UAZCheat";

 

poté už jen soubor uložte a spusťe si misi a máte nezničitelný Gubův uaz.

 

 

Náhledy fotografií ze složky OFP

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Času dost

(Hammer, 1. 10. 2010 17:20)

Aktualizace bude brzy vydrž.

Co to má být??

(Lan gastovski, 30. 9. 2010 23:19)

Už to psychicky nevydržím! Kdy bude aktualizace?

Re:

(Hammer, 17. 3. 2010 16:58)

Ještě něco k Uazu:
Trochu jsem si ten UAZ prozkoušel a zjistil jsem že úplně nezničitelnej není, ale taky má sníženou odhalitelnost

@TonyHawk
Twitter mě nějak zvlášť netáhne ale mohl bych to zkusit

Re:

(TonyHawk, 14. 3. 2010 19:35)

Myslíš eventHandler :)... ja som toto ešte neskúšal, takže neviem.. v OFP editore som už nebol nejaký ten dlhší čas, teraz pařím prevažne v ArmA editore pri tvorbe kampane...

Inak Hammere, nezaložíš si aj ty Twitter? Pač sem nejak moc často nepíšeš, na ICQ moc často nechodíš, takže by sme mali častejšie informácie :).

Nesmrtelnost

(Wulfgar, 14. 3. 2010 15:20)

Stačí na UAZ zadat script nesmrtelnosti a je to.

@pařan

(Hammer, 1. 3. 2010 15:04)

To ani já sám pořádně nevím ale vypadá to docela na docela dlouho

zajímavé

(pařan, 26. 2. 2010 7:40)

Zajímavé, jak dlouho na tom ještě zhruba budeš pracovat?